perjantai 28. lokakuuta 2011

Uudet lasten- (ja aikuisten!) vaatesuosikit





kuvat: Soft Galleryn fb-sivu 

Mini Rodini ja Bobo Choses -hehkutusta on saatu varmaan kuulla täällä jo ihan tarpeeksi, joten esittelen kaksi muuta suosikkiani. Yllä olevissa kuvissa on tanskalaisen Soft Galleryn vaatteita. Voisin ottaa meille nämä kaikki! Saisin itsekin vähän vaihtelua mustaharmaaseen pukeutumiseeni. Nyt jokin suomalainen kauppa saa vähän äkkiä hankkia näitä valikoimiinsa!

Alla on puolestaan pari suosikkiani Modéerska Husetilta. En tiedä suomalaisista jälleenmyyjistä, mutta ainakin ruotsalaisista nettikaupoista saa tilattua. Hinnat ovat nopean nettiselailun perusteella vähän peruslastenvaatteita kalliimpia, bodysta saa maksaa noin neljäkymppiä.



kuvat: modeerskahuset.com

10 kommenttia:

  1. Minttu: pakko laittaa vahinko kiertoon, kun itse ihastuin näihin :D

    VastaaPoista
  2. mä en kyllä tiedä voiko mini rodinia hehkuttaa liikaa.... 8)

    VastaaPoista
  3. Heiniboo: ei voikaan, minä taidan hehkuttaa useammin kuin uusia mallistoja tuleekaan!

    VastaaPoista
  4. mä haluan ton pingviinipaidan heti. miksen ole 10 vee. !!!! yyy!

    VastaaPoista
  5. Sisko: tuosta oli kyllä mun mielestä aikuistenkin versio!

    VastaaPoista
  6. Juu, ihania! Onneks oon liian laiska tilamaan ulkomaisista nettikaupoista mitään...

    VastaaPoista
  7. Sylvi: minä taas olen yleensä liian nuuka tilaamaan mistään muualta kuin huutiksesta :D

    VastaaPoista