keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Talveksi

En ole aikoihin ostanut mitään vaatteita, mikä on tietystikin enimmäkseen hyvä juttu. Talveksi tarvitsisin kuitenkin vielä yhden pitkähihaisen paidan (olen ajatellut raidallista), mustat housut (sananmukaisesti puhki kuluneiden lempifarkkujen tilalle) ja naiselliset (mieluiten korolliset) kengät, joissa on pitävä pohja. Koostin hankintalistasta polyvore-kollaasin.




winter10

kuva: filippa-k.com

Olen rakastunut näihin Filippa K:n kenkiin. Mietityttää vain, ovatko ne liian ajankohtaiset ja parin vuoden päästä kummallisen näköiset. Samaa mietin tosin muutama vuosi sitten prätkäsaappaiden kohdalla, mutta vielä niitä vain näkyy katukuvassa.

10 kommenttia:

  1. Paljonko nuo Filippa k:n kengät maksaa? Hienot nimittäin. Olen halunnut samantyyppisiä siitä asti kun näin vastaavanlaiset Marc jacobsin vuosi tai kaksi sitten,, ne maksaa vain jotain päälle 300e. Varmaan filippankin? Eilen näin mangossa hyvin samannäköiset, oli mokkaa, 80e. En huomannut mun kokoa, mut varteenotettava vaihtoehto.

    VastaaPoista
  2. hee mun hankintalistalla olis kans raidallinen paita:)

    VastaaPoista
  3. wikke: nuo filipan kengät maksaa muistaakseni aika tarkalleen 250e. sen verran voisi kyllä muuten sijoittaa kenkiin, mutta ehkä vähän klassisempiin.

    hanna: minäkin olen vähän "jäljessä" kun nyt vasta sitä hankkimassa, mutta onhan se ajaton.

    VastaaPoista
  4. Mun ostoslista on muutenkin vähän samanlainen kun sun, tosin raitapaita mulla on, vaikka ei mikään kovin laadukas. Pidän sitä niin kauan kuin se kestää :) Mutta mustat housut, silkkihousujen korvaajat tarvis.

    Pitää testata noita filippoja :)

    VastaaPoista
  5. wikke: mullakin tekisi kamalasti mieli sovittaa noita kenkiä...

    VastaaPoista
  6. Heipparallaa.
    Löysin blogisi K:n kautta. Iisisko oon :D Mukavasti kirjoitat! Tutustun jatkossa enemmänkin :D

    Löysin tällasen, ajattelin josko kiinnostais osallistua.
    En muista miltä sivuilta tuo tuli eteen. oisko menaisista? jotenkin ajattelisin et seuraat muotiblogeja, vai oonkohan ihan väärässä?! :)
    Laitan suoraan lainattuna ton:

    "Olen Helsingin yliopistolla tekstiilityön opettajaksi opiskeleva tyttö, joka kirjoittaa pro gradu – tutkielmaa muotiblogeista. Jos seuraat aktiivisesti muotiblogeja, olisin kiitollinen, jos juuri sinä haluaisit auttaa minua, ja vastata vapaamuotoisesti kyselyyni, joka löytyy osoitteesta:

    https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/2...omake.html

    Tutkielmassani selvitän muotiblogien lukemisen vaikutusta aktiivisten lukijoiden omaan tyyliin ja shoppailuun. Nyt on aikasi saada äänesi kuuluviin. Vastaamiseen ei mene paljon aikaa, joten toivoisin että vastaisit ajatuksella.

    Kiittäen vastauksestasi,
    Tiia Kiuru
    tiia.kiuru@suomi24.fi "

    mukavaa syssyä sulle ja sun miehelles! t. osoitteeton, mieleltään turkulainen

    VastaaPoista
  7. salaiperäinen osoitteeton: :) kiva, kun kommentoit! autan mielelläni muita aineistonkeruussa, tuosta linkistä taitaa vain puuttua osa eikä se toimi :(

    VastaaPoista
  8. lisäys edelliseen: löysin googlaamalla tuon kyselyn osoitteen https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/23393/lomake.html
    käykäähän muutkin vastaamassa :)

    VastaaPoista
  9. hienot noi kengät. mäkin haaveilen korkeakorkoisista, mutta tiedän etten osaa tällä hetkellä kävellä sellaisilla. pitäisi tietysti vain opetella... musta ne vaan näyttää tyhmältä mun jaloissa.

    t.essi

    VastaaPoista
  10. Essi: varmasti paljon tottumiskysymys se korkokenkien käyttö. muistan kun joskus ostin punaisen paidan ja musta tuntui se päällä, että kaikki tuijottaa, vaikka ei tietenkään tuijottanut. sama juttu, kun sain silmälasit :)

    VastaaPoista