tiistai 28. syyskuuta 2010

Viikkoraportti vaatehaasteesta IV

Viimeinen viikko vaatehaasteessa on nyt meneillään. Tarkalleen ottaen jäljellä on enää kaksi päivää. Uskon selviäväni niistä.

Pahoittelen huonoa kuvanlaatua, en oikein jaksanut seistä kuvattavana.


Kuluneen viikon aikana olen käyttänyt paljon mekkoa, joka oli alkukuusta melko vähällä käytöllä. Nyt olen rakastunut mekon, 3/4 -hihaisen paidan, mustien paksujen sukkahousujen ja mummilta saadun vyön yhdistelmään.

Mutta mitä ihmettä?! En kaipaa muita vaatteitani juuri lainkaan. Ihan pikkuisen on ikävä erästä mustaa hametta, mutta muuten viihdyn oikein hyvin tässä kuusikossa. Saa nähdä, pärjäänkö näillä kuudella (rakkaalla) vaatteella loppuvuoden! Tuskin sentään. Toivottavasti shoppailuinto on kuitenkin pysyvästi laimentunut. Tuntuu, etten enää ymmärrä tyylikkäästä pukeutumisesta mitään (jos nyt olen koskaan ymmärtänytkään kaikkien mielestä); niin vähän olen vaatteitani ajatellut tai kriiseillyt kuluneen kuukauden aikana.

2 kommenttia:

  1. Vau, hyvin olet selvinnyt! Itse olen joutunut muutamana päivänä suorittamaan haastetta "hampaat irvessä". Tuo mekko näyttä todella hyvältä päälläsi!

    VastaaPoista
  2. Miss Bambi: Kiitos! Yllättävän hyvin on kyllä mennyt, tietysti pukeutuminen on nyt ollut aika tylsää. Lyhyt trenssi on usein pelastus, se saa kaikki asut näyttämään siistimmältä. Tuo mekko taas näyttää henkarissa vähän "vanhempien ihmisten vaatteelta", mutta on kyllä yllättävän hyvän mallinen päällä.

    VastaaPoista