keskiviikko 25. elokuuta 2010

Kouluun!

Olen jo vähän aloittanut koulunkäyntiä, koska luen yhden kurssin hammaslääketiedettä valinnaisiini ja heillä on jo alkanut koulu. Varsinaiset luennot alkavat vasta parin viikon päästä eikä niitäkään enää tässä vaiheessa opintoja ole kamalasti. Odotan kamalasti koulun alkua! Voi olla, että tämän syksyn jälkeen on enää yksi opiskelijasyksy jäljellä. Sen jälkeen alan aikuiseksi ammattilaiseksi.

Olen ottanut kyllä jo ihan vähän varaslähtöä. Koska asumme niin lähellä yliopistoa, käyn joka päivä syömässä siellä. On kiva katsella, miten tutorit paimentavat innokkaita fuksiryhmiä. Koulusyksyn alkamisen kunniaksi ajattelin julkaista jotain, mitä en muistaakseni koskaan ennen ole blogissani julkaissut: asukuvan. Kuvaaminen oli yllättävän vaikeaa. Käytin apuna peiliä. Tuo kummallinen valkoinen kirjoitus ei ole mikään suuren valokuvataideteoksen copyright-merkintä, vaan peiliin valkoisella "liitutussilla" kirjoitettu teksti. (siinä lukee: the simple joys life brings can be the finest things)


kauluspaita: zara - farkut: denim birds - neuletakki gant

Ainakin yksi syy sille, etten ole julkaissut asukuvia on se, että pukeudun päivästä toiseen hyvin samantyylisesti. Minulla ei ole kamalan paljoa vaatteita. En oikeastaan haluaisikaan enempää; haluan, että vaatteilleni on paljon käyttöä. Olen monissa tällaisissa asioissa hyvin "järkevä", monien mielestä tylsä. Tunteellisemminkin voisi suhtautua pukeutumiseen. (Mies, älä nyt kuitenkaan muistele sitä, minkälainen parku syntyi, kun luulin hävittäneeni lempineuletakkini ikuisiksi ajoiksi...) Jos julkaisisin säännöllisesti päivän asu -kuvia, suunnilleen kaikki vaatteeni olisi siis viikossa nähty.

8 kommenttia:

  1. Mä kyllä muistan kun lempineuletakkisi melkein hävisi ;)

    Ihailen sun suhtautumista vaatteisiin, yritän välillä itsekin pysyä vaatteiden kanssa järjissäni, mutta jotenkin se harvoin onnistuu. Vaatteiden pitää piristää päivää, ja mua ahdistaa jos on yhtään "tylsän" oloiset vaatteet.. sulla ei kyllä mun mielestä oo koskaan tylsiä vaatteita, tyylikkäitä vain :)

    VastaaPoista
  2. wikke: kiitos! ehkä et vaan kerkeä tylsistyä mun vaatteisiin kun nähdään niin harvoin :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tuo asu! Pidän itsekkin juuri tuollaisesta rennon tyylikkäästä pukeutumisesta. Mulla on aika saman tyyppinen homma vaatteiden kanssa, en omista niitä kovinkaan paljoa(ainakaan omasta mielestäni) ja ne on kaikki tosi samanlaisia. Käytän aina tiettyjä lempivaatekappaleitani, vaikka muita vaihtoehtoja olisikin tarjolla. :)

    VastaaPoista
  4. Miss Bambi: Kiitos! Olen ihan tietoisesti pyrkinyt siihen suuntaan, että omistan vähemmän vaatteita. Kun ostan uusia, ostan tavallisesti vain sellaisia, joiden puuttumista olen moneen kertaan ehtinyt miettiä (esim. jos olen usein miettinyt, että tarvitsisin mustan t-paidan, ostan sellaisen). Silti "shoppailen" (eli katselen vaatteita kaupassa) mielelläni, en vain osta yleensä mitään.

    VastaaPoista
  5. nyt vasta hoksaan kuinka kauan olin pois kun luin kaikki blogipäivitykset kahden viikon ajalta! pitäis varmaan nähdäki! ja nyyh oon ihan kade sun hienoista laseista! mäki haluun:)

    VastaaPoista
  6. hanna: niin pitäisikin kyllä nähdä! olit kyllä kauan poissa.

    VastaaPoista
  7. Kiva asu ja tosi mukava blogi sulla:)

    VastaaPoista