tiistai 1. kesäkuuta 2010

"Viivi, ostin ananaan"

Olen siivonnut vaatekaapista tavaraa kirpputorille, kun huomasin käyttäväni niin pientä osaa siellä olevista vaatteista. Minua ei haittaa käyttää usein samoja vaatteita, kunhan ne ovat hyvät päällä ja tarpeeksi hyvän näköiset. Vaatteet, joissa on käytetty paljon keinokuituja, jäävät usein käyttämättä, koska eivät tunnu hyvältä päällä.


Olen ostanut muutamana päivänä ananaksen ruokapöydän "leikkokukaksi". On aika halpa sellainen, ja kun ostaa tarpeeksi raa'an, sitä voi pitää koristeena monta päivää ennen syömistä. Tuore ananas on paljon, paljon parempaa, kuin säilykeananas! Otsikon sitaatti on Wagnerilta.

2 kommenttia:

  1. mun pitäisi käydä nyt se vaatekaappi läpi. olen suunnitellut et tekisin samalla myös listauksen mitä järkevää siellä on ja mitä puuttuu, ettei aina olisi sellainen olo kun on johonkin lähdössä että ai niin voisin laittaa tämän mutta kun ei ole sitä jotain tiettyä olennaista.

    VastaaPoista
  2. hanna: hyvä idea tuo inventaario, itse mietin, säilytänkö esimerkiksi nilkkapituista mustaa hametta, jota olen käyttänyt hautajaisissa. en ole tarvinnut sitä aikoihin, mutta toisaalta en tiedä, milloin tarvin ja haluaako silloin lähteä vaateostoksille. kamala kirjoittaa näin.

    VastaaPoista